۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱:۲۵

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان:

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» برگزار شد

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» برگزار شد

خرم‌آباد - معاون اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از برگزاری اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین رسولی در آئین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا»، اظهار داشت: چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» در قالب رشته‌های هنرهای دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، فیلم کوتاه و آفرینش ادبی با بیش از ۸۰ گرایش در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات حدود ۱۳۵ هزار نفر رشته در مرحله آموزشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند که از حدود هزار و ۵۰۰ نفر از رتبه‌های برتر انفرادی و گروهی مرحله استانی تجلیل به عمل می‌آید.

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «امید فردا» برگزار شد

رضا عزتی مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این مراسم، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت ساحت زیبایی‌شناختی و هنری سند تحول بنیادین در میان دانش‌آموزان است.

وی افزود: سند تحول بنیادین ساحت‌های تربیتی متعددی را باهدف افزایش توانمندی و مهارت در تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان مورد تأکید قرار داده که ساحت زیبایی‌شناختی یکی از این موارد است و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در همین راستا و موردتوجه وزارت آموزش‌وپرورش است.

بنابراین گزارش، این مراسم برای اولین‌بار بعد از سال‌ها از برگزیدگان مرحله استانی نواحی یک و دو شهرستان خرم‌آباد این جشنواره تقدیر به عمل آمد و هدایایی تقدیم آنها شد، همچنین لوح تقدیر و هدایای نفرات برتر سایر شهرستان‌ها و مناطق ارسال شد تا اختتامیه جشنواره را برگزار کنند.

کد خبر 5842050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha