۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد؛

حمایت از توسعه سرمایه گذاری ها در بنادر خوزستان

حمایت از توسعه سرمایه گذاری ها در بنادر خوزستان

اهواز- سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه سرمایه گذاری ها در بنادر تابع حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بندر سجافی شهرستان هندیجان از جمله بنادر تابعه خوزستان با هدف رونق تجارت محلی این منطقه باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی از توسعه سرمایه گذاری ها در بنادر تابعه حمایت می‌کند، افزود: در صورت ظرفیت سازی های لازم، امکان انجام سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بندر سجافی فراهم خواهد شد.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اضافه کرد: اراضی پشتیبانی بندر سجافی نیز ظرفیت مطلوبی برای فعالیت‌های اقتصادی است که قطعاً باید مورد مطالعه و بررسی بیشتری قرار گیرد.

گرایلو در خصوص توسعه اسکله بندر سجافی گفت: در قالب طرح توجیهی، موضوع توسعه اسکله این بندر ابتدا باید از نظر مهندسی مورد بررسی و مطالعه کارشناسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: فعالیت‌های دارای توجیه اقتصادی در مجموعه بنادر خوزستان همواره مورد توجه هستند تا از این طریق علاوه بر اشتغالزایی به رونق کسب و کارهای منطقه کمک شود.

گرایلو، حفظ و تداوم کارکرد بنادر تابعه را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی از وظایف بنادر تابعه دانست و گفت: موضوع بهره گیری از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای ایجاد زیرساخت‌های بندری بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5842335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha