۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸

دبیر ستاد امر به معروف البرز مطرح کرد؛

وجود ضعف‌های جدی در لایحه عفاف و حجاب

وجود ضعف‌های جدی در لایحه عفاف و حجاب

کرج- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز گفت: با بررسی لایحه عفاف و حجاب می‌بینیم که در این لایحه ضعف‌های جدی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امید کولیوند ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج که در مصلای امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین اهداف امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و باید این سنت حسنه و واجب شرعی از سوی همه در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: قیام عاشورایی امام حسین (ع) منجر به زنده ماند اسلام است و اگر این قیام صورت نمی‌گرفت امروز اثری از اسلام ناب محمدی نمی‌ماند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) در واقعه عاشورا نشان داد که نباید نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت ماند.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی نسل جوانان و نوجوان و همچنین خانواده‌ها را قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم در برابر این اقدامات به ویژه حجم زیاد شبهات ایستادگی کنیم اتفاقات ناگواری صورت خواهد گرفت.

کولیوند با بیان اینکه مردم امروز دغدغه امر به معروف و نهی از منکر دارند و مسئولان نیز باید به این مطالبه پاسخ دهند، گفت: حمایت بیشتر مردم از ستاد امر به معروف منجر به تحولات بسیار خوبی خواهد شد.

وی اظهار کرد: با بررسی لایحه عفاف و حجاب می‌بینیم که در این لایحه ضعف‌های جدی وجود دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز متذکر شد: درخواست جدی ما از مجلس این است که این ضعف‌ها را رفع کنند تا دغدغه بزرگ مردمی انقلابی کشور رفع شود.

کد خبر 5842369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha