۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵

بانوان دوگانه کار آذربایجان شرقی ۱۰ مدال کسب کردند

بانوان دوگانه کار آذربایجان شرقی ۱۰ مدال کسب کردند

تبریز - ورزشکاران دوگانه کار آذربایجان شرقی در بخش بانوان در مسابقات قهرمان کشوری ۴ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوگانه اسپرینت (مسافت کوتاه) قهرمانی کشور بانوان، با حضور ۶۰ ورزشکار به میزبانی تبریز و در سد امند این شهر برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان حدیث نصر آزادانی از اصفهان مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت، شکوه طیاره از قم و ریحانه خاتونی از آذربایجان شرقی به ترتیب جایگاه دومی و سومی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است تیم‌های آذربایجان شرقی، ایلام و غربی در رده سنی امید و بزرگسال به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی امید نیز شکوفه داوری یکتا از ایلام توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود، فائزه سادات عابدینی از قم و حنانه دادگر فرد از آذربایجان شرقی به ترتیب مدال نقره و برنز این دوره مسابقات را به گردن آویختند.

در رده سنی جوانان نیز زهرا قلعه دره از ایلام عنوان قهرمانی را کسب کرد و آیناز نوزاد از آذربایجان غربی و فاطمه دادگر از آذربایجان شرقی توانستند در رده دوم و سومی قرار بگیرند.

قابل ذکر است تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ایلام نیز در رده سنی جوانان به ترتیب عناوین اول تا سومی را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان نیز زهرا زارع وحید، ناروین زینالی و حنانه پرستی هر سه از استان آذربایجان شرقی به ترتیب عنوان اول تا سومی را کسب کردند.

گفتنی است تیم‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قم در رده سنی نوجوانان به ترتیب اول تا سوم شدند.

و اما در رده سنی نونهالان منیره طاووسی از استان ایلام توانست مدال طلا را کسب کند و المین بسندیده از ایلام و رها باجلان از استان قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

قابل ذکر است تیم‌های ایلام، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در رده سنی نونهالان توانستند کاپ اول تا سوم را دریافت کنند.

مجتبی ارشدی سرپرست دبیرکلی، فتح‌الهی نایب رئیس بانوان فدراسیون ترای اتلون و جاویدان معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی این مسابقات را از نزدیک نظاره‌گر بودند.

کد خبر 5843933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha