۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵

معاون استاندار تهران:

فرآیندصدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران الکترونیکی می‌شود

فرآیندصدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران الکترونیکی می‌شود

تهران- فرماندار تهران از الکترونیکی شدن فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاهای حریم تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قیومی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ایجاد شفافیت در فرآیند قانونی صدور مجوزها و پروانه‌های ساخت و ساز روستایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاری‌ها، صدور پروانه ساختمانی در روستاهای شهرستان تهران الکترونیکی می‌شود.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: الکترونیکی کردن فرآیند صدور پروانه در روستاها در قالب یک سامانه یکپارچه با قابلیت رصد و نظارت تمام وقت به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی به صورت تمام وقت اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح در روستاهای واقع در حریم تهران گامی مهم در راستای شفاف سازی و پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی است.

قیومی با اشاره به مزیت‌های صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی گفت: با این اقدام همه امور مربوط به صدور پروانه به صورت سیستمی انجام گرفته و چرخه صدور پروانه ساختمانی سرعت زیادی به خود خواهد گرفت. ایشان شفاف سازی، عدم سردرگمی اهالی، حذف رانت، تسریع و مدیریت صدور پروانه ساختمانی را از مزایای دیگر اجرای این طرح دانست.

فرماندار تهران ضمن اشاره به پیگیری مبنی بر اجرایی نمودن این موضوع توسط فرمانداری گفت: فرمانداری تهران آمادگی دارد عملیات اجرایی فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاها به صورت الکترونیکی را به صورت پایلوت در شهرستان تهران عملیاتی کند.

کد خبر 5845670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha