۳ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۶

طرح ضربتی جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در تبریز آغاز شد

طرح ضربتی جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در تبریز آغاز شد

تبریز-معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز از آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری سگهای بلاصاحب در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محبوب تیزپاز نیاری با بیان اینکه علی رغم زحمات و تلاش‌های روز افزون معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه در این حوزه موارد مشکلاتی وجود دارد، تصریح کرد: در قالب طرح ضربتی جمع آوری سگ‌های بلاصاحب که از امروز آغاز شد، معاونین مناطق دهگانه شهرداری تبریز در این طرح مکلف شدند به صورت میانگین روزانه به جمع آوری و زنده گیری حداقل ۶ قلاده سگ بلا صاحب اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مناطق پس از زنده گیری سگ‌ها که با رعایت فرایندهای بهداشتی انجام می‌شود، گفت: ضرورت دارد حیوانات را به سازمان مدیریت پسماند شهری جهت اجرای فرایند عقیم سازی و نگهداری منتقل کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: جهت حل مشکلات این حوزه مقرر گردید نسبت به تأمین مالی خرید تجهیزات برای زنده گیری سگ‌ها به همراه تأمین داروهای بیهوشی توسط شهرداری مرکز اقدام شود.

تیزپاز نیاری همچنین تاکید کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز بر اجرای فراینده‌های زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر تبریز نقش نظارتی خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: پایش عملکرد معاونت‌های محیط زیست و خدمات شهری مناطق دهگانه به صورت ماهیانه انجام خواهد گرفت، چرا که جمع آوری سگ‌های بلاصاحب یکی از موضوعات حائز اهمیت برای مدیریت شهری بوده و مناطق ملزم اند منسجم‌تر از قبل عمل کنند.

کد خبر 5845714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آرش IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      8 1
      سلام سپاسگزارم از زحماتتون حتما جمع آوری بفرمایید.سگ حیوانی با وفاست ولی اگر حار وولگرد شود خطرناکتر از گرگ میشود بنده خودم سگ بازم ولی در باغ وحیاط نه داخل خانه و ماشین .
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      10 1
      سلام دستتون دردنکنه لطفا جمع آوری کنید طرف های رسالت وخطیب زیادترهست
    • ابراهیم غلامی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      6 1
      سلام درمنطقه ای که بنده و همسایگان زندگی میکنیم به جرات میتوان گفت تعداد نفوس مردم برابری میکند با تعداد سگهای ولگرد ، بطوریکه تقریبا از ساعت ۱۰ شب ببعد تا ساعت ۶ صبح احدی جرأت تردد در کوچه و حتی گذرخیابانها را ندارد درصورت رفت و آمد مواجه باپارس کردن گله ای سگها و گرفتن حالت تهاجمی از طرف آنهاهستیم
    • حسین IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      8 1
      سگ های پارک شمیم پایداری بیشتر از همه جاست تا کله سحر دیوانه مون می کنن
    • ایرج IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      4 2
      ضمن تشکر از شهرداری تبریز تجمع سگ های بدون صاحب در منطقه خاوران بیداد میکند . در این منطقه شبها صدها سگ شبها به نزاع میپردازند و آرامش را از مردم صلب کرده اند
    • US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      1 1
      سلام تشکر از اقدامات خوبتان فکری هم برای گربه ها بکنید،واقعا کلافه شدیم.
    • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      1 1
      با سلام لطفاً سگ های کوی نیاوران آخر باغ‌میشه هم یادتون باشه بخدا من از ترس اونا نمی تونم برم بیرون ممنون از زحمات شما
    • علی FR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      1 0
      در شهرک شهید سلیمانی دور هر سوله نزدیک به ۱۰ الی ۲۰ تا سگ هست
    • علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 1
      با سلام اینکه سگها از سطح شهر جمع بشن خوبه ولی باید این رو هم در نظر بگیرید که بعضی از این سگها ماده هستند و توله دارند و اگر بدون توله ها شون گرفته بشن توله ها از گرسنگی می میرن و این به لحاظ انسانی درست نیست و اینکه بعد از جمع آوری در چه شرایطی نگهداری خواهند شد ... آیا اقدام به عقیم سازی می شود؟
    • امیر تقیزاده GB ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۱
      0 0
      سلام و خسته نباشید ، رسیدگی در این محل ضروریست شهر جدید سهند ، فاز ۲ نگین ، به خصوص قسمت نگین شمالی وضعیت ضروریه 🌹