۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

ارزان بودن قیمت برق باعث افزایش مصرف شده است

 ارزان بودن قیمت برق باعث افزایش مصرف شده است

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: ارزان بودن قیمت برق باعث توجه نکردن به مدیریت مصرف و صرفه جویی و طبیعتاً افزایش مصرف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حسامی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: قیمت واقعی برق مصرفی، حدود شش تا هفت برابر قیمت درج شده بر روی قبض است و از مردم می‌خواهیم در مصرف برق مدیریت لازم را داشته باشند تا با قطعی روبه رو نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه ارزان بودن قیمت برق مصرفی سبب شده تا صرفه جویی و مدیریت مصرف از سوی مشترکین کمتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: انرژی برق یک کالای بسیار باارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه ۱.۹ میلیون مشترک برق در شرکت توزیع نیروی برق تبریز داریم، گفت: علاوه بر تبریز به شهرستان‌های اسکو و آذرشهر و خسروشاه نیز خدمات می‌دهیم.

حسامی با بیان اینکه تمامی روستاهای شهرستان به شبکه برق متصل هستند، افزود: ۷۰۰ هزار مشترک برق خانگی داریم که ۳۵ درصد مصرف برق به مشترکین خانگی، ۳۵ درصد به صنایع و ۳۰ درصد بقیه به بخش کشاورزی و خدمات عمومی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه توزیع آخرین حلقه انرژی در کشور است، گفت: ما توزیع در حد میکرووات تا مگاوات را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا همه مردم از نعمت برق بهره مند شوند.

کد خبر 5846178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha