۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۷

معاون راهداری اردبیل مطرح کرد؛

صدور ۹۹ هزار برگ بارنامه طی ۴ ماهه امسال در اردبیل

صدور ۹۹ هزار برگ بارنامه طی ۴ ماهه امسال در اردبیل

خلخال_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۹ هزار و ۲۸۹ برگ بارنامه در استان اردبیل طی ۴ ماهه اخیر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شیرین‌زاده بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای شهرستان خلخال اظهار کرد: ۹۹ هزار و ۲۸۹ برگ بارنامه در استان اردبیل طی ۴ ماهه اخیر صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالاهای جابه‌جا شده سیمان فله و کیسه‌ای، مصالح ساختمانی، آب معدنی، هندوانه، سیر و شمش آهن بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در ۴ ماهه گذشته بیشترین کالا از شهرستان اردبیل، پارس آباد، نمین، بیله سوار، مشگین‌شهر، گرمی، خلخال و اصلاندوز جابه‌جا شده است.

شیرین‌زاده با اشاره به جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل گفت: این مقدار کالا در ۴ ماهه سال‌جاری جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزایش ۱۱۰ درصدی جابجایی کالا را در شهرستان خلخال یادآور شد و گفت: در ۴ ماهه گذشته ۱۰۲ هزار و ۱۳۷ تن کالا از این شهرستان به مقاصد مختلف جابه‌جا شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۴۸ هزار و۶۲۷ تن بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 5846348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha