۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

فرماندار شاهین‌شهر و میمه: 

اعضای هیئت رئیسه شوراهای شاهین شهر تا ۱۴ مرداد معرفی شوند

اعضای هیئت رئیسه شوراهای شاهین شهر تا ۱۴ مرداد معرفی شوند

اصفهان - فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: آخرین مهلت اعلام اسامی هیئت رئیسه شورای های شهر برای سال سوم ۱۴ مرداد است.

سیدمحمدرضا کاظمی طبا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن زمان قانونی انتخابات هیأت رئیسه شورای های شهر شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای سال سوم لذا اعضای شوراهای شهر تا ۱۴ مردادماه در این راستا برای اعلام اسامی بیشتر فرصت ندارند.

وی افزود: انتظار دارم اعضای شورای شهر شهرستان شاهین شهر و میمه بر اساس ضوابط و مقررات در این راستا عمل کرده و هر چه زودتر اسامی جدید هیأت رئیسه شوراها را به فرمانداری اعلام نمایند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار باید از روز دوشنبه تاریخ ۱۶/‏۰۵/‏۱۴۰۲‬ تا روز یکشنبه تاریخ ۲۲/‏۰۵/‏۱۴۰۲‬ از ساعت ۸ تا ۱۸ جمعاً به مدت ۷ روز، از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir وارد و با تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، درخواست خود (پیش ثبت‌نام) را جهت کاندیداتوری مجلس اعلام نمایند.

وی با تاکید بر اعلام بی طرفی همه دستگاه‌های اجرایی در انتخابات اسفندماه امسال، افزود: فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را دارد.

کد خبر 5851827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha