۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

امام جمعه ایلام:

سفر رئیس جمهور فرصتی مناسب برای توسعه ایلام است

سفر رئیس جمهور فرصتی مناسب برای توسعه ایلام است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: سفر رئیس جمهور فرصتی مناسب برای توسعه و رفع محرومیت های ایلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان هستیم، گفت: این سفر فرصتی برای جبران محرومیت‌های استان ایلام از بعد اقتصادی و زمینه سازی برای اشتغال تحصیل کرده‌های بیکار است.

وی تصریح کرد: از اساتید، نخبگان و فرهیختگان و آنهایی که طرحی برای توسعه استان دارند، استدعا داریم پیشنهادهای خود را در اختیار دولت قرار داده که برای محرومیت زدایی و پیشرفت استان گامی برداشته شود.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: مردم ما سابقه درخشانی دارند، در انتخابات ریاست جمهوری ۶۳ درصد مردم استان ایلام مشارکت داشته‌اند و سومین استان کشور بوده است، مردمی مهمانواز که افتخار مهمانوازی زوار اربعین حسنی را دارند و انتظار می‌رود که مردم ما استقبال پرشوری از ریاست جمهوری داشته باشند و این استقبال تایید حاکمیت و تامین کننده امنیت و مشت محکمی بر دهن یاوه گویان ضد انقلاب و استکبار جهانی است.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن به رغم شرایطی که سرکار آمد و برای پرداخت حقوق کارمندان مشکل وجود داشت، قدم‌های ارزشمندی برداشته است، کمک‌های خوبی به اقشار جامعه صورت گرفته است.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: دشمن خیلی از معادلات را بهم ریخت و اما پس از فروکش کردن نا امنی‌ها و اغتشاشات، قیمت دلار را بالا کشیدند و یک تورم ناخواسته ای بر جامعه ما تحمیل کردند که لازم است مسئولان امر با آن مبارزه کنند، از کاهش ارزش پول ملی جلوگیری کنند از افزایش سرسام آور قیمت‌ها جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و درود به شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، گفت: خبرنگاران قشری هستند که مهندسی افکار جامعه را برعهده دارند و تاثیر فوق العاده ای در امیدی بخش به جامعه دارند، یک خبر خبرنگار می‌تواند جامعه را ملتهب یا آرام کند، بنا بر منویات مقام معظم رهبری، خبر باید موثق، فراگیر و به هنگام باشد و نحوه ارائه آن مناسب و امید بخش باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: در جامعه ما خبرنگاران تلاش زیادی می‌کنند اما لازم است که کمتر سیاه نمایی شود، اگر چنانچه سرمایه گذاری می‌خواهد در استان سرمایه گذاری کند، باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و موقعیت‌های خوب استان ارائه شود، با سیاه نمایی سودی نخواهیم برد و باید راهکارها بیان شود و نیمه پر و نیمه خالی لیوان را با هم منعکس شود.

کد خبر 5853448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha