۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲

امام جمعه تربت حیدریه:

رسانه‌ها موانع حوزه تولید و صنعت را پیگیری کنند

رسانه‌ها موانع حوزه تولید و صنعت را پیگیری کنند

تربت حیدریه- امام جمعه تربت حیدریه گفت: رسانه‌ها موانع حوزه تولید، صنعت و مطالبات مردم حاشیه شهر را پیگیر باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد معلمی ظهر سه شنبه در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار که در محل پایگاه شهید مجید حجتی برگزار شد اظهارکرد: تولید خبر امروز تبدیل به یک امپراطوری در دنیا شده است و امروز قدرت دست رسانه است و خبرنگاران ما باید در شهرستان یک امپراطوری رسانه‌ای ایجاد کنند.

امام جمعه مشهد گفت: نظام غرب با فناوری‌های جدید رسانه را در دست گرفته و آنچه که تمایل دارد به مخاطبین القا می‌کند.

وی تاکید کرد: وظیفه این رسانه‌ها تولید اخبار فیک و دروغ و به دست گرفتن افکار جامعه ماست. کاری که در مقابل آنان انجام می‌شود ناچیز است نمونه بارز آن محرم امسال بود که در هر کوچه‌ای مراسمی برگزار می‌شد ولی در مقابل حجم و خبری که اطلاع رسانی شد ناچیز بود.

معلمی بیان کرد: امسال در عراق ۱۶ میلیون نفر چیز بالغ بر ۴ برابر حج در روزهای تاسوعا و عاشورا در کربلا حضور داشتند متأسفانه در این بعد اطلاع رسانی نشد.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: خبرنگاران با رسانه‌ای که در دست دارند می‌توانند دستاوردها و افتخارات نظام را به خوبی تبیین و اطلاع رسانی کنند

وی در بخشی دیگر با تاکید بر اینکه رسانه‌ها بازوی توانمند مسئولان هستند، گفت: امکانات فوق العاده‌ای در سطح شهرستان وجود دارد و در بازدیدهای مختلفی که انجام گرفته بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی این خطه با ظرفیت ۲۰ درصد فعالیت دارند و واقعاً در حق مردم این شهر و منطقه ظلم شده و می‌شود.

معلمی با تاکید بر اینکه باید مقابل این ظلم و ناعدالتی‌ها ایستاد، از بازوی قدرتمند رسانه به عنوان یک عنصر مطالبه گر یاد کرد و گفت: این پیگیری مطالبات واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند بازوی رسانه‌ای است و ما هم از نهاد امامت جمعه حمایت می‌کنیم.

امام جمعه تربت حیدریه تصریح کرد: از طرفی فعالیت‌های خوبی هم که انجام می‌شود و همچنین دستاوردها و فعالیت‌ها و خدمات باید برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

وی افزود: خبرنگاران، حوزه تولید و صنعت و اداره کل راه آهن را پیگیری کنند، این دو موضوع نیازمند مطالبه گری عمومی است که این شهر با این امکانات و حجم کار باید اداره کل آن مستقل باشد.

معلمی گفت: مردم در حاشیه شهر از کم‌ترین خدمات اجتماعی و زندگی محروم هستند و مشکلات فراوان دارند که باید این مطالبات پیگیری و رفع شود.

کد خبر 5856886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha