۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱

فرماندار شهرستان تویسرکان:

خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند 

خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند 

همدان-فرماندار شهرستان تویسرکان گفت : خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات وارگان ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران قشری مظلوم، پرکار و بصیر هستند و این خصوصیات یک فرد تراز انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم ایران است.

وی افزود: علوم انسانی در رشد و تعالی جامعه دارای اهمیت بالایی است و علت غافل ماندن از واقعیت‌ها در برخی موارد درک نکردن علوم انسانی خواهد بود.


فرماندار تویسرکان با بیان اینکه خوشبختانه کشور به مرور به سمت و سویی پیش می‌رود که جایگاه علوم انسانی و خبرنگاری را بخوبی درک نمایند و این جای خرسندی و امید دارد، گفت: اقتصاد در برابر فرهنگ قرار دارد و می‌توان به صراحت گفت مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال ریشه در مباحث فرهنگی دارد.

افشاری خاطرنشان کرد: مشکل کشور ما بیشتر فرهنگی است و اقتصاد متأثر از فرهنگ است، اگر می‌توانستیم از انرژی به درستی استفاده کنیم نیازمند افتتاح نیروگاه‌های متعدد نبودیم و درست مصرف کردن ذخایر و انرژی در فرهنگ ما نهفته است.

وی با بیان اینکه تعامل و همراهی با خبرنگاران بسیار مهم است، بیان کرد: این تعامل نیازمند روابط عمومی قوی خواهد بود که در این زمینه باید افراد باهوش، تیزبین و خلاق را به عنوان روابط عمومی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها تعیین کنیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان عنوان کرد: اصحاب رسانه نباید مشکل معیشتی داشته باشند و این جایگاه باید در دولت و حاکمیت برای خبرنگاران به صورت صحیح و در نظر گرفتن شرایط این قشر برنامه‌ریزی شود که یک خبرنگار با توجه به سنگینی و مشغله کار درگیر معیشت زندگی نباشد.

کد خبر 5857156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha