۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸

فرمانده سپاه فجر فارس:

تشریح آخرین وضعیت حادثه شاهچراغ توسط فرمانده سپاه فجر فارس

تشریح آخرین وضعیت حادثه شاهچراغ توسط فرمانده سپاه فجر فارس

شیراز - فرمانده سپاه فجر فارس آخرین وضعیت حادثه شاهچراغ را تشریح کرد.

سردار یدالله بوعلی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکشنبه بعد از ظهر مقارن با ساعت ١٩ از درب ورودی باب المهدی حرم مطهر شاه چراغ فردی تروریست با اسلحه لوله بلند و با همراه داشتن ۸ خشاب جنگی شروع به تیراندازی به سمت زوار و انتظامات حرم می‌کند.

بوعلی ادامه داد: فرد تروریست در بدو ورود به چهار نفر از افراد که یک نفر از آنان از خدام بودند شروع به تیراندازی می‌کند که متأسفانه مطلع شدیم یک نفر از خدام در هنگام انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: فرد تروریست پس از تیراندازی و به محض ورود به حرم به شش نفر تیراندازی می‌کند و بلافاصله مورد تعقیب تیم حفاظتی قرار می‌گیرد و با اقدام افراد حفاظت امنیتی حرم دستگیر می‌شود که در حال حاضر در اختیار ما می‌باشد.

او در خصوص انگیزه فرد تروریست تکفیری تصریح کرد که مشخص است فرد تروریست انگیزه پلیدی داشته است و اطلاعات دقیق به طور فنی در حال بررسی است که در اسرع وقت به اطلاع هم میهنان عزیز خواهد رسید.

سردار بوعلی ادامه داد فرد ضارب با به همراه داشتن ۲۴۰ تیر جنگی تنها موفق به شلیک ۱۱ تیر شده است که ۸ تیر آن به سمت اتاق نگهبانی شلیک شده بود.

به گفته سردار بوعلی فرد تروریست تکفیری در حال حاضر سالم دستگیر شده و در اسرع وقت مورد بازپرسی قرار می‌گیرد که اطلاعات کامل متعاقباً اعلام می‌شود.

به گفته سردار بوعلی در حال حاضر امنیت کامل در حرم مطهر برقرار شده است و حرم‌های مجاور نیز بررسی گشته و هیچ مسئله و مشکلی وجود ندارد و شرایط عادی می‌باشد و آرامش برقرار است.

کد خبر 5860835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha