۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

استاندار مرکزی:

ایجادامید و تشویق مردم برای انتخابات مورد توجه جدی دستگاه‌ها باشد

ایجادامید و تشویق مردم برای انتخابات مورد توجه جدی دستگاه‌ها باشد

اراک- استاندار مرکزی گفت: ایجاد امید و تشویق مردم برای انتخابات مورد توجه جدی دستگاه ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه شامگاه پنج شنبه در همایش آموزشی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: کلیدواژه اصلی برای تشویق و ترغیب مردم، بحث رضایت‌مندی است و ما با هرچه در توان داریم باید در این راستا قدم برداریم. مردم باید رضایت‌مند باشند تا در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی در کشور مشارکت و ما را همراهی کنند و این رضایت مندی تنها با ارائه خدمت بی‌منت و مؤثر، حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت بدون وقفه و تعطیلی است، گفت: کارهای عقب افتاده و گره‌های ناگشوده و مطالبات فراوانی بر دوش ماست و حتی اگر مسئول ایجاد مسائل و مشکلات هم نباشیم، مسئول حل و مهار مشکلات هستیم و باید بی وقفه در این راستا تلاش کنیم.

مخلص الائمه ادامه داد: رضایتمندی یک شبه حاصل نمی‌شود و پدیده‌ای است که با گذر زمان رخ می‌دهد. فاصله بین واقعیت‌ها و توقعات، بستر به وجود آمدن نارضایتی است و باید این فاصله کمتر شود تا رضایتمندی مردم را داشته باشیم. با توجه به شاخص‌ها و نظرسنجی‌ها، در طول یکی دو سال اخیر روند مثبتی را در همه زمینه‌ها در کشور شاهد بوده‌ایم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه مسئولان در قلم، گفتار و اطلاع رسانی خود باید دقت نظر داشته باشند، گفت: باید توجه داشته باشیم که حرف و نوشته‌ای موجب رنجش خاطر مردم نشود. رفتار آن چیزی نیست که ما نیت می‌کنیم؛ رفتار آن چیزی است که دیگران از ما برداشت می‌کنند و باید به این موضوع اهمیت دهیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات شایعه جانبداری در رفتار و گفتارهای مسئولان نباید دیده شود، اظهار کرد: نقش حلقه‌های میانی در انتخابات باید بیشتر دیده شود و باید از ظرفیت آنها به منظور تشویق مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کرد.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه ما در تصمیم مردم هیچ دخالتی نخواهیم داشت و انتخاب از بین گزینه‌های تأیید صلاحیت شده تنها بر عهده مردم است، گفت: مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات برای ما مهم است و ما تنها در راستای این چهار اصل انتخابات حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به نزدیکی به هفته دولت اظهار کرد: ما در دولت سیزدهم ساعتی توقف نداشته‌ایم چراکه دولت بدون وقفه و تعطیلی هستیم. بعضی از جلسات ما در طول هفته به نماز صبح رسیده است و شبانه روز در فکر حل مشکلات مردم هستیم. در هفته دولت به هیچ وجه نباید پروژه ناقص افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد، همچنین کلنگ زنی بی‌مورد نیز نباید صورت گیرد. سر سوزنی وعده غیر قابل تحقق نباید بدهیم چراکه خط قرمز ما نظام و مردم هستند و وعده غیر قابل تحقق منجر به نارضایتی می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی بزرگترین موکب اربعین کشور برقرار خواهد شد، گفت: استان مرکزی افتخار دارد که میزبان جمع زیادی از زائران اربعین است و وظیفه ما مواظبت از سلامت و امنیت زائران در استان است که لازمه آن بازدید مداوم مسئولان استانی از حوزه‌های مربوط به اربعین است.

کد خبر 5864264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha