۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

امام جمعه موقت جعفرآباد:

حادثه تروریستی «شاهچراغ» عملی غیر انسانی و محکوم است

حادثه تروریستی «شاهچراغ» عملی غیر انسانی و محکوم است

جعفرآباد- امام جمعه موقت جعفرآباد مغان اقدامات تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد و گفت: گرفتن اسلحه به روی مردم و کشتن افراد بی‌گناه همواره محکوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی دادبخش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جعفرآباد مغان اظهار کرد: عمل غیر انسانی توسط هر کسی و در هر کجا که منجر به کشته شدن افراد بی گناه شود، محکوم است و حادثه «شاهچراغ» شیراز نیز از این نوع است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه این حادثه تروریستی «شاهچراغ» را محکوم خواهند کرد، گفت: مسئولان امنیتی مواظب باشند این حرکات نشان از سناریوی تنظیم شده دشمن در کشور ایران و اطراف منطقه جهت سلب امنیت هست.

امام جمعه موقت جعفرآباد مغان بیان کرد: دشمن با این حرکات تروریستی در یکی از حساس‌ترین اماکن مذهبی ایران دنبال دین گریزی هست البته با هوشیاری و هدایت‌های رهبر بصیر انقلاب اسلامی و نیروهای امنیتی و مردم بصیر شکست خواهند خورد.

حجت‌الاسلام دادبخش پیاده‌روی اربعین را یک حرکت ارزشمند در جهان اسلام عنوان کرد و ادامه داد: این حرکت زمینه‌ساز تقویت و استحکام بیشتر وحدت بین مسلمانان و موجب یاس بیشتر دشمنان دین اسلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احسان به امام حسین (ع) مخصوصاً در ایام اربعین فضیلت بیشتری دارد و از مردم تقاضا می‌کنیم در این پویش معنوی شرکت کنند.

کد خبر 5864358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha