۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

امام جمعه آستارا:

دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت‌ها رضایت مردم را جلب کند

دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت‌ها رضایت مردم را جلب کند

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت‌ها، سطح رضایتمندی مردم را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و اقدام تروریستی در شاهچراغ اظهار کرد: تفکر التقاطی و تندروی تکفیری حرمت جان و مال انسان‌ها را می شکند و به راحتی خون می‌ریزد.

وی با بیان اینکه به ناحق ریختن خون هر انسان مظلومی در هر جای عالم هستی محکوم و ناپسند است، گفت: طبق فرمایش مولای متقیان امیر مؤمنان علی (ع) مردم با یکدیگر یا رابطه دینی دارند یا رابطه انسانی و در هر دو حالت حفظ جان و کرامت انسانی آنها لازم است که ته مانده‌های خوارج در زمان ما انسانیت را هم زیر پا می‌گذارند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصویری که رهبر عزیزمان از سپاه پاسداران در این دیدار ترسیم کردند به خوبی گذشته درخشان و رویش‌های فعلی و آینده‌ روشن سپاه و انقلاب را نمایان کرد.

وی افزود: بیان وظایف امروز جامعه و به خصوص مسئولان اعم از سپاهی و غیر سپاهی نشانگر اهمیت موضوعات مطروحه در کلام مقام معظم رهبری بود که باید با دقت عملی شود.

امام جمعه آستارا با اشاره به وظایفی همچون حفظ وحدت ملی، مشارکت دادن مردم و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه افزود: در این سال مهم که دو انتخابات پر اهمیت را در پیش رو داریم باید با همت بیشتر آن را انجام دهیم تا مردم با انتخاب درست در همه تصمیم گیری های نظام حتی کوچک‌ترین مسئولیت‌های آن سهیم باشند.

وی همچنین به بشارت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عبور از سختی‌ها و قرار گرفتن در آستانه قله موفقیت اشاره کرد و افزود: اکنون زمان نا امیدی و خستگی نیست، بلکه روز شوق و امید و حرکت است و همه مسئولین کشور باید با این روحیه کار جهادی و خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام باقری ضمن گرامیداشت روز پزشک و تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آستارا گفت: به جهت اینکه شهرستان آستارا همواره پذیرای گردشگران و دارای جمعیت شناور است، باید پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ جهت خدمت رسانی و کاهش صدمات و آسیب‌های پزشکی افزایش یابد.

وی همچنین آغاز هفته دولت را نیز گرامی داشت و افزود: امیدواریم دولت خدمتگزار و مردمی با سرعت بیشتر در توسعه زیرساخت‌ها و گسترش خدمات اقدامات شایسته ای انجام دهد تا سطح رضایتمندی عمومی مردم نیز بالاتر رود.

کد خبر 5864399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha