۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

دفاع مقدس نجات دهنده جامعه است

دفاع مقدس نجات دهنده جامعه است

ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران دفاع مقدس را معجزه انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: این دوران سرشار از خاطراتی بوده که نجات دهنده جوانان و جامعه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی بعدازظهر شنبه در بیستمین دوره نشست تخصصی-آموزشی خاطره نگاری دفاع مقدس با موضوع دایره‌های مستندسازی در دفاع مقدس (زندگی‌نامه نویسی) با تسلیت ایام اسارت آل الله (ع) و بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و بیان اینکه ریشه و مبدأ انقلاب اسلامی در قیام عاشورا نهفته است، اظهار داشت: نهضت اسلامی ما همان ادامه نهضت حضرت سید الشهدا (ع) است.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه اسلام در قرن حاضر یاد کرد و افزود: دفاع مقدس ما معجزه انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: از آنجایی که همه ارزش‌های انقلاب اسلامی ما در دفاع مقدس تثبیت شد، دفاع مقدس به گنجینه بزرگ تاریخی تبدیل شد که می‌تواند تاریخ این کشور و انقلاب اسلامی را تا قرن‌ها تغذیه کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روحیه ایثار و فداکاری، مجاهدت مخلصانه برای اسلام و انقلاب، معنویت، روحیه حماسی، کار انقلابی و جهادی، پیروی محض از امام و ولایت، وحدت و همبستگی آحاد مردم، نیروهای مسلح و مسئولین، در وسط میدان‌های مجاهدت قرار داشتن مردم و جوانان را رمز پیروزی ما در همه دوران‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس لایه‌های مختلفی داشت که حماسه‌های خط مقدم جبهه‌ها تا هر شهر و محله و مسجد و روستاها لایه‌های مختلف دفاع مقدس محسوب می‌شوند، گفت: پرداختن به این لایه‌های مختلف ابعاد مختلف دفاع مقدس را بیشتر و عمیق‌تر برای مردم و جوانان ما روشن می‌سازد.

سرهنگ پاسدار سلامی» با بیان اینکه مردم ما حقیقتاً ایثار مال و جان به تمام معنا را در دوران دفاع مقدس داشتند، خاطرنشان کرد: هر محله ما یک ستاد پشتیبانی جنگ بود؛ هر مسجد ما پایگاه اعزام به جبهه و پشتیبانی از جنگ بود؛ اگر عمیق و کامل به ابعاد دفاع مقدس بپردازیم روحیه مجاهدت را در جامعه تقویت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس سرشار از خاطرات بود که امروز نجات دهنده جوانان ماست و رسالت نویسندگان به عنوان مجاهدان عرصه قلم دفاع مقدس در این مقطع حساس سرنوشت ساز خواهد بود.

کد خبر 5865166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha