۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۵

همزمان با هفته دولت؛

۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی در بهاباد افتتاح می‌شود

۲۲  پروژه عمرانی و خدماتی در بهاباد افتتاح می‌شود

یزد- فرماندار بهاباد گفت: در هفته دولت امسال ۲۲ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تیموری، صبح یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، تولیدی، اقتصادی و بهداشتی در شهرستان بهاباد اظهار داشت: فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی برای افزایش امید و تقویت اتحاد ملت و دولت است و در این میان بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت که در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و با وجود تنگناهای اقتصادی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با قدرت و توان دو چندان ادامه داده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تیموری با بیان اینکه فرمانداری شهرستان بهاباد در تلاش است در مسیر شفافیت و صداقت گام برداشته و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کند، عنوان کرد: در هفته دولت ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در شهر و روستاهای شهرستان بهاباد افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در بهاباد یادآور شد: این پروژه‌ها شامل افتتاح دارالقرآن امام جعفر صادق(ع)، افتتاح حوزه علمیه، مجتمع آبرسانی امام علی(ع)، افتتاح آموزشگاه در روستای کریم آباد و بهاباد، افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی ابوئی بهاباد، افتتاح جاده دسترسی به روستاهای بهشت آباد ببروئیه و پتیکان در دهستان بنستان خواهد بود.

تیموری، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و تاکید کرد: این شهدای والامقام الگوی واقعی برای خدمت به مردم هستند و امیدواریم بتوانیم با الگوگیری از منش این شهدا، در خدمت به مردم بهاباد سربلند باشیم.

کد خبر 5865650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha