۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

رئیس اداره حمل‌ونقل لرستان خبر داد؛

آغاز فراخوان تأمین کامیون‌های باری برای همایش بزرگ اربعین

آغاز فراخوان تأمین کامیون‌های باری برای همایش بزرگ اربعین

خرم‌آباد - رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آغاز فراخوان تأمین کامیون‌های باری برای همایش بزرگ اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش موسیوند امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان با همکاری با ستاد توسعه بازسازی عتبات‌عالیات استان لرستان در خصوص تأمین انواع کامیون‌های باری، تانکر حمل آب، جرثقیل، اتوبوس و خودروهای سبک‌باری برای همایش بزرگ اربعین حسینی و انتقال تجهیزات و اقلام موردنیاز موکب‌های لرستانی به کشور عراق فراخوان داده است.

وی ادامه داد: همه رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا استان درخواست می‌شود در صورت تمایل برای هماهنگی و ثبت‌نام با شماره ۰۹۳۶۱۶۱۰۰۳۰ آقای عزیزی تماس بگیرند.

رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: همه مجوزهای لازم برای عبور از مرز، خوابگاه رانندگان و پذیرایی توسط ستاد عتبات‌عالیات انجام می‌گیرد.

موسیوند، تصریح کرد: همه رانندگانی که قصد شرکت در این کار معنوی را دارند، می‌توانند به تعداد صندلی‌های کابین خودرو، اعضای خانواده خود را با هماهنگی ستاد و دارابودن مدارک لازم را به همراه داشته باشند.

کد خبر 5866092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha