۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۱

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه:

موکب های خدمات رسانی به زائران اربعین در کهگیلویه فعال می شود

موکب های خدمات رسانی به زائران اربعین در کهگیلویه فعال می شود

یاسوج_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: موکب های خدمات رسانی به زائران اربعین در چند نقطه از شهرستان فعال می شود.

مجید بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: برپایی موکب‌های اربعین برای خدمت رسانی به زائران در حال حرکت به سمت شلمچه و مرز یکی از مهمترین برنامه‌های پیش رو است.

وی با اشاره به برنامه‌های ماه صفر، تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئت های مذهبی و مردمی از برنامه‌های ماه صفر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه پیاده روی دسته جات عزاداری اربعین حسینی از جلوی سپاه پاسداران دهدشت تا مسجد جامع «صاحب الزمان» را از دیگر محور برنامه‌ها دانست.

بهادری گفت: مبلغین و مبلغات سخنرانی در تمام مساجد شهر در رابطه با معارف، سبک زندگی حسینی و اهمیت بزرگداشت اربعین را بعهده دارند.

وی تصریح کرد: در دهه سوم ماه صفر برنامه‌ای با محور رحلت پیامبر اکرم (ص) و همچنین برنامه سوگواری شهادت امام رضا (ع) و امام حسن (ع) را خواهیم داشت.

بهادری با بیان اینکه نذورات و روضه‌های خانگی، برگزاری رویدادهای فرهنگی بین جوانان و نوجوانان از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات است، افزود: اوج برنامه‌های ایام ماه صفر در هر سه دهه را در روز اربعین، رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن (ع) داریم.

کد خبر 5866619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha