۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹

معاون اداره کل حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد؛

شیوه خرید اینترنتی بلیت به مقصد مرز مهران/آمادگی ناوگان حمل و نقل

شیوه خرید اینترنتی بلیت به مقصد مرز مهران/آمادگی ناوگان حمل و نقل

بیرجند-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی شیوه خرید بلیت اینترنتی از شهرهای خراسان جنوبی به مقصد پایانه مرزی مهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حاجی صفری ظهر دوشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: پیش فروش بلیت اینترنتی سفرهای اربعین به مقصد پایانه‌های مرزی از طریق وب سرویس‌های فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www,payaneha.com انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به اعلام نرخ جابجایی زائرین با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اتوبوسی به صورت بلیت فروشی اشاره کرد و افزود نرخ مصوب اعلام شده از سوی ستاد مرکزی، جهت اطلاع رسانی متقاضیان در محل پایانه‌های مسافربری استان نصب شده است.

حاجی صفری افزود: اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، نظارت‌های لازم بر نحوه عملکرد شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با استفاده از سامانه‌های در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای صورت می‌پذیرد.

وی یادآور شد: برای جابجایی و انتقال زائرین اربعین حسینی، از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان اعم از ناوگان حمل و نقل عمومی و در اختیار کارخانجات، ادارات، شرکت‌ها و … به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین استفاده می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به ممنوعیت صدور صورت وضعیت دربستی در ایام اجرای طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائرین اعزامی از طریق هیأت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، ادارات، تشکل‌های مردم نهاد و غیره، امکان اعزام زائرین به صورت گروهی با صدور صورت وضعیت عادی و رعایت نرخ مصوب ابلاغی اربعین از طریق سامانه‌های در اختیار فراهم شده است.

کد خبر 5866863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha