۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

معاون عملیات فراجا:

اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران اربعین است

اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران اربعین است

ایلام-معاون عملیات فراجا با بیان اینکه خدمت به عاشقان و زائران ابا عبدالله الحسین(ع)در اربعین از افتخارات پلیس است، گفت: اولویت فراجا تکریم و حفظ امنیت زائران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا عصر دوشنبه در جلسه قرارگاه اربعین در مهران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: طی بازدیدی که در مسیرهای مواصلاتی، پارکینگ‌ها، گیت ها، پایانه مرزی مهران و هم چنین دیدار با فرماندهان و کارکنان صورت گرفت همه همکاران آماده خدمات رسانی به زوار هستند.

وی افزود: پلیس با تمام امکانات و استقرار تیم‌های پلیس‌راه و انتظامی در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران مشتاقانه و به صورت شبانه روز، نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذاری هم افتخار می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور به همکاری خوب مسئولان کشوری و انتظامی با مسئولان ارشد عراقی اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته انتظار داریم زائران اربعین حسینی با سهولت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته تردد کنند.

وی با بیان اینکه در مرز مهران در سال‌های گذشته روزانه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مرز خروج کرده‌اند، گفت: امسال مثل سال‌های قبل این آمادگی را داریم که به بهترین نحو ممکن زمینه‌های تردد آسان زائران هم در پایانه مرزی و هم در محورهای مواصلاتی را فراهم نمائیم.

معاون عملیات فراجا با بیان اینکه اقدامات خوبی در نسبت به سال‌های گذشته در مرز مهران صورت گرفته تصریح کرد: از تلاش‌ها واقدامات ارزنده تمامی همکاران خودم در مجموعه انتظامی که در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بسیار شدید در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند، قدردانی و تشکر دارم.

کد خبر 5867386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha