۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

پویش «شوق زیارت»؛

یاریگر نیازمندان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین باشیم

یاریگر نیازمندان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی اربعین باشیم

شهرکرد_مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش شوق زیارت در راستای تأمین هزینه‌های حضور نیازمندان در راهپیمایی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم محمدی فارسانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خانواده‌های نیازمندی که به دلیل ناتوانی مالی از شرکت در راهپیمایی اربعین جا مانده‌اند بیان کرد: پویش شوق زیارت در راستای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند.

وی با اشاره به حضور گسترده دوستداران امام حسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین افزود: خانواده‌های نیازمند که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران و دوستداران اهل‌بیت (ع) راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: همچنین افرادی علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنابر دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را ندارند، می‌توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته ۶۴۰ مددجو به راهپیمایی اربعین اعزام شده‌اند خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰۰ مددجو راهی اربعین شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸ *۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۴۰۱۲۵۰۰۳۹۹۷۹۶۰۳۷ نزد بانک ملی کمک‌های مالی خود را به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 5868130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha