۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۶

امام جمعه گناوه:

محرم و اربعین نقشه‌های دشمنان را نابود می‌کند

محرم و اربعین نقشه‌های دشمنان را نابود می‌کند

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: محرم و اربعین دشمنان را ناامید، ناکام و مأیوس و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب و نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد اربعین شهرستان گناوه اظهار داشت: علیرغم همه هجمه‌ها و تبلیغات سو و مسموم دشمنان بر علیه محرم و امام حسین (ع) وتشویق مردم برای عدم حضور در مراسم و آئین‌های عزاداری این ایام، اما مردم ایران اسلامی، استان بوشهر و شهرستان گناوه و عاشقان امام حسین (ع) تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با حضور باشکوه خود در این آئین‌ها بار دیگر نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

امام جمعه گناوه افزود: فلسفه حضور اهل بیت (ع) و آمدن امام رضا (ع) به ایران اسلامی محبت‌هایی بوده که مردم ایران نسبت به ساحت مقدس اهل بیت داشته‌اند و امروز نیز این محبت و ارادت و شور و شوق را در میان مردم شهرها و روستاها شاهد هستیم.

وی گفت: در این ایام و در آستانه اربعین حسینی مردم شهرستان گناوه هم میزبان کاروان‌های زیارتی امام حسین (ع) هستند و هم برای حضور در همایش بزرگ اربعین آماده می‌شوند و همه مردم و موکب‌های شهرستان در این امر نقش خوبی ایفا می‌کنند.

وی گفت: موکب‌های شهرستان گناوه به ویژه موکب مرکزی خدام الحسین (ع) شهرستان مانند سال‌های گذشته آماده می‌شود تا در همایش بزرگ اربعین حسینی با حمایت مردم و خیرین به زائران حسینی خدمات ارائه دهد که این حمایت‌ها قابل تقدیر است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: دشمنان که در ایام محرم به اهداف خود نرسیدند و همه نقشه‌های آنها نقش بر آب شد، در حال توطئه و ایجاد شبهات در ایام اربعین هستند تا ذهن جامعه را از مسیر عشق و ارادت به امام حسین و اهل بیت (عج) جدا کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

وی بیان کرد: همایش بزرگ و بی بدیل و عظیم اربعین امسال نیز برگزار می‌شود و عاشقان اباعبدالحسین (ع) از سراسر جهان در این اجتماع و کنگره عظیم جهانی و طواف گاه قلب‌های عاشق حضور پیدا می‌کنند.

محرم و اربعین نقشه‌های دشمنان را نابود می‌کند

همه به برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی کمک کنند

وی تصریح کرد: امروز مردم عاشق و شیدای امام حسین (ع) از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه آماده حضور در این همایش جهانی می‌شوند و ما به عنوان نوکران اهل بیت وظیفه داریم تا در این زمینه همکاری و کمک کنیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: امام حسین (ع) خون قلب خود را داد تا مردم را از جهالت و بی بصیرتی و تحیر و سرگردانی نجات دهد به همین جهت عشق و ارادت مردم به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست و همین عشق و ارادت است که دشمنان را ناامید و ناراحت کرده و آنها را می‌سوزاند.

امام جمعه گناوه خاطر نشان کرد: محرم و اربعین دشمنان را ناامید، ناکام و مأیوس و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب و نابود می‌کند و سیل خروشان و اقیانوس عظیم اربعین و محرم حسینی همه این توطئه‌ها را با خود می‌برد.

محرم و اربعین نقشه‌های دشمنان را نابود می‌کند

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ روایت‌ها و کسی پیروز است که بتواند روایت گری و تبیین کند گفت: اسرای اهل بیت (ع) بعد از واقعه کربلا با روایت گری و تبیین اهداف قیام عاشورا را بیان کردند و دشمنان را رسوا و وادار به شکست کردند.

وی گفت: اسارت اهل بیت (ع) متمم و مکمل شهادت شهدای کربلا بود و امروز هم اگر میلیون‌ها زائر در همایش بزرگ اربعین حضور می‌یابند به واسطه همان اسارت اهل بیت (ع) و روشنگری‌ها است.

کد خبر 5868220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha