۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین خبر داد:

دستبند پلیس بردستان قاچاقچی موادمخدر

دستبند پلیس بردستان قاچاقچی موادمخدر

قزوین- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر خبرداد و گفت: دراین عملیات یک نفردستگیر و یک دستگاه خودرو سواری سمند توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهادعلی بیگی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر جابجایی موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصد دقیق اطلاعاتی، خودروی سواری سمند حامل محموله مواد را در عوارضی قزوین-زنجان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد: پس از توقف خودرو و دربازرسی به عمل آمده توسط مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی، ۴ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف، و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه روزی و فارغ از هر مرز جغرافیایی در کشور در دستور کار مأموران پلیس قرار داشته و شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5868354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha