۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

فرماندار آران و بیدگل خبر داد؛

تامین روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل

تامین روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل

کاشان - فرماندار آران و بیدگل از تامین روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین معضلات و مشکلات شهرستان آران و بیدگل در بخش راه‌ها است، اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته سعی کرده این با جذب اعتبارات لازم مقداری از مشکلات این حوزه را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از این مشکلات مربوط به تأمین روشنایی راه‌های شهرستان است، ابراز داشت: محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل یکی از محورهای مواصلاتی بود که برای تأمین روشنایی آن پیگیری‌های لازم از طرف دستگاه‌های مربوطه انجام شد.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به خرید ملزومات و اجرای سیستم روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل گفت: این پروژه با همکاری فرمانداری، شهرداری ابوزیدآباد و دهیاری ریجن انجام شد.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش ایمنی محورها، ایجاد روشنایی در اولویت کاری اداره راه و شهرسازی و فرمانداری آران و بیدگل قرار دارد، افزود: هم‌اکنون خرید و اجرای سیستم روشنایی محور ریجن- ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل نصب شده است.

رضایی عنوان کرد: در ۲/۵ کیلومتر از این مسیر، کابل کشی، تهیه فونداسیون، تهیه پایه و نصب چراغ اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تهیه فونداسیون پیش ساخته و اجرا سیستم روشنایی از تعهدات اداره کل راه و شهرسازی استان می‌باشد، افزود: برای این پروژه ۱/۵ میلیارد تومان هزینه شده است و محور ریجن- ابوزیدآباد بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 5868643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha