۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی:

ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل می‌شود

ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل می‌شود

بجنورد- معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از تشکیل ستاد سرمایه گذاری استان خبر داد و گفت: نخستین جلسه این ستاد به پروژه سیمان سمنگان اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی ظهر چهار شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: واحدهای فعال باید مورد تقدیر گیرند زیرا همیشه نباید جنبه‌های بازدارندگی را مطرح کنیم بلکه جنبه تشویق، ترغیب و حمایت این واحدها را در جهت رشد و توسعه مورد توجه قرار دهیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: کمک به واحدهای تولیدی وظیفه دولت است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی تولید و اشتغال باید توجه ویژه ای به واحدهای تولیدی فعال داشته باشند، افزود: حمایت از واحدهایی که با ظرفیت اندک هم کار می‌کنند در راستای رونق تولید مورد توجه دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کار گروه تسهیل برای واحدهایی که پروانه بهره برداری داشته اما مشکلاتی با بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارند تشکیل شده است.

فخر موحدی در ادامه گفت: با فعال شدن ستاد سرمایه گذاری در شهرستان‌ها درصدد حل مشکلات سرمایه گذاری ها به ویژه سرمایه‌های بزرگ هستیم.

فخر موحدی اظهار داشت: به زودی ستاد سرمایه گذاری با دستور کار سیمان سمنگان که جزو مطالبات اصلی مردم استان است تشکیل می‌شود.

کد خبر 5868834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha