۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

امام جمعه ایلام:

یکی از راهبردهای مهم دشمن سیاه و بزرگ نمایی مشکلات است

یکی از راهبردهای مهم دشمن سیاه و بزرگ نمایی مشکلات است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: یکی از راهبردهای مهم دشمن سیاه و بزرگ نمایی مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای اعلام خدمات و عملکرد ادارات به افکار عمومی و پذیرش مطالبات و انتقادات مردم و پیگیری خواسته‌های آنها است.

وی تاکید کرد: یکی از راهبردهای مهم دشمن سیاه و بزرگ نمایی مشکلات و چالش‌ها و القای حس بدبینی و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و مسئولان و تلاش برای نادیده گرفتن خدمات و اقدامات دولت است.

امام جمعه ایلام، رییس جمهور را مسئولی ساده زیست، تلاش گر، دارای مواضع ضد فساد اداری، فردی انقلابی و روحیه جهادی معرفی کرد و گفت: دولت سیزدهم در بعد اقتصادی با وجود مشکلات و موانع اما خدمات خوبی را در کشور انجام داده و با توجه به بدهکاری‌های دولت پیشین، توانست رشد اقتصادی کشور را به ۴.۴ درصد برساند هرچند دورنمای ترسیمی برای رشد اقتصادی ۸.۸ درصد است.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: در بخش صنعت و تولید نیز کشور به رشد ۶.۵ درصد رسیده و بنگاه‌های اقتصادی نیمه تعطیل و راکد به عرصه تولید بازگشت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفت.

وی یادآور شد: افزایش رشد سرمایه گذاری از صفر به ۶.۷ درصد از دیگر موفقیت‌های دولت سیزدهم است و کاهش رشد نقدینگی و عدم چاپ پول بدون پشتوانه از دیگر اقدامات مفید اقتصادی دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

به گفته امام جمعه ایلام، اکنون ۹۷ درصد مجوزهای صادرات به صورت الکترونیکی و با هدف تسهیل در صدور مجوزها انجام می‌گیرد و با این اقدام روند تخلف‌هایی چون ارتشا و رانت خواهی برای اخذ مجوز به اسم صادرات و واردات کاهش یافته یا مسدود شده است و کشور در دولت سیزدهم با رشد اقتصادی، موانع تولید و افزایش صادرات را تقویت کرد.

کد خبر 5870398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha