۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

زنجانی‌ها در پویش «مرهم زائر» ۷ میلیارد ریال مشارکت کردند

زنجانی‌ها در پویش «مرهم زائر» ۷ میلیارد ریال مشارکت کردند

زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: مردم نوعدوست و خیر زنجان در پویش «مرهم زائر» ویژه اربعین حسینی با هدف تامین بخشی از اقلام دارویی بیش از هفت میلیارد ریال مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی روز یکشنبه گفت: پویش مرهم زائر با هدف تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز مراسم و فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر از محل کمک‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در استان آغاز شد.

وی افزود: سالانه با شروع مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان به ویژه در زمان اربعین، پویش تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این پویش علاقه مندان می‌توانند با توجه به توان خود در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی سهمی داشته باشند و کمک کنند.

هاشمی اظهار داشت: سالانه دارو و خدمات پزشکی برای زائران اربعین حسینی (ع) در کشور عراق توسط جمعیت هلال احمر تأمین می‌شود.

وی افزود: امسال نیز مردم نوعدوست و نیکوکار این استان ۳۲۵ قلم دارو به ارزش هفت میلیارد ریال در قالب پویش «مرهم زائر» به هلال احمر استان در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود اهدا کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بخشی از داروهای اهدایی برای استفاده زائران اربعین حسینی به درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر این استان در مسیر نجف به کربلا عمود ۶۶۶ و بخشی دیگر نیز به موکب جهادی شهید مهدی زین الدین در سامرا ارسال شد و همه این داروها با تاریخ مصرف بالای سه ماه و غیریخچالی بود.

کد خبر 5871760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha