۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

رئیس کمیته امداد مهدیشهر:

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در مهدیشهر پرداخت شد

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در مهدیشهر پرداخت شد

مهدیشهر- رئیس کمیته امداد مهدیشهر از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و توانمند سازی طی یک سال گذشته به مددجویان شهرستان خبر داد.

محمد ابراهیم یوسفیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زایی و توسعه‌ای در سال گذشته به تعداد ۵۰۴ نفر از مددجویان کمیته امداد در شهرستان مهدیشهر پرداخت شده است، تاکید کرد: مجموعاً ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و توانمند سازی با همراهی بانک‌ها توسط کمیته امداد مهدیشهر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعهد اجرای ۴۵۸ طرح اشتغال زایی از سوی کمیته امداد برای شهرستان مهدیشهر در نظر گرفته شده است، افزود: تا کنون ۱۰۰ فقره از این تسهیلات جذب و به بانک‌ها معرفی شده است.

رئیس کمیته امداد مهدیشهر اعزام دو کاروان ۴۰ نفره به مشهد مقدس و فراهم کردن شرایط اعزام ۴۰ نفر به پیاده روی اربعین را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اداره دانست و تاکید داشت: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به صورت ماهیانه برای ۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و تأمین و اهدای هفت فقره کمک جهیزیه به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد مهدیشهر طی پنج ماهه اول سال ۱۴۰۲ بوده است.

یوسفیان از تأمین یک هزار و ۴۷۶ بسته معیشتی با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال در ماه رمضان و عید غدیر سال جاری در مجموعه کمیته امداد مهدیشهر با کمک خیران نیک‌اندیش خبر داد و ابراز کرد: طی پنج ماه اول سال جاری همچنین ۱۲۵ فقره تسهیلات کارگشایی با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال نیز به مددجویان کمیته امداد شهرستان پرداخت شده است.

وی به ارائه خدمات رایگان دندان پزشکی به ۲۰۰ نفر از نیازمندان شهرستان مهدیشهر در یک سال اخیر خبر داد و گفت: مجموعاً دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان مهدیشهر طی پنج ماهه اول سال جاری پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد مهدیشهر از انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن (ع) برای تأمین مسکن مورد نیاز مددجویان کمیته امداد شهرستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان در این طرح دیده شده است.

یوسفیان از پرداخت ۲۵ کمک هزینه تعمیر خانه مجموعاً با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد مهدیشهر طی پنج ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: در این بازه زمانی همچنین ۶۰ فقره کمک هزینه اجاره مسکن به میزان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مددجویان نیازمند مستأجر شهرستان اعطا شده است.

کد خبر 5871816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha