۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱

میزبانی ۶ هفته‌ای ایران از مسابقات تنیس فیوچرز تا پایان سال

میزبانی ۶ هفته‌ای ایران از مسابقات تنیس فیوچرز تا پایان سال

به گفته دبیر فدراسیون تنیس، این فدراسیون تا پایان سال جاری برگزارکننده ۶ هفته از رقابت های فیوچرز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس فیوچرز که البته اخیراً به «تور جهانی تنیس» تغییر نام داده است، یکی از مهمترین رویدادهای فدراسیون جهانی تنیس است.

این رقابت‌ها در سراسر دنیا به مدت ۴۸ هفته در طول سال در جریان است.

ایران سال گذشته بعد از حدود یک دهه مجدد موفق به کسب امتیاز برگزاری این رقابت‌های معتبر در کشورمان شد. بر این اساس اسفند ۱۴۰۱ دو هفته رقابت‌های فیوچرز در کیش برگزار شد. این میزبانی خرداد سال جاری هم به مدت دو هفته در تهران دنبال شد.

اما با پیگیری‌های فدراسیون تنیس، قرار است تا پایان سال هم این فدراسیون برگزارکننده دیدارهایی دیگر از مسابقات فیوچرز باشد.

شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: تا پایان سال ۶ هفته رقابت‌های فیوچرز در ایران برگزار می‌شود. این میزبانی طی سه مرحله و در هر مرحله با برگزاری دو هفته‌ای رقابت‌ها، پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: هنوز زمان دقیق میزبانی‌های جدید ایران از مسابقات فیوچرز مشخص نشده است اما به صورت تقریبی می‌توان گفت که آبان دو هفته از مسابقات را برگزار می‌کنیم، رقابت‌های چهار هفته دیگر هم احتمالاً آذر و اسفند برگزار می‌شود.

کشاورز تاکید کرد: رقابت‌های فیوچرز آبان به میزبانی تهران برگزار می‌شود. احتمالاً میزبانی هفته‌های دیگر به جزیره کیش داده خواهد شد.

دبیر فدراسیون تنیس در مورد سهمیه‌های این فدراسیون برای حضور در مسابقات فیوچرز گفت: چهارکارت میزبانی داریم که می‌توانیم از آن برای معرفی نماینده استفاده کنیم. ضمن اینکه فرصت داریم با برگزاری رقابت‌های جدول مقدماتی، نمایندگان دیگری را وارد جدول اصلی کنیم.

کد خبر 5871848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha