۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه:

خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی تاپایان سفرهای اربعین ادامه دارد

خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی تاپایان سفرهای اربعین ادامه دارد

کرمانشاه- رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران در مرزخسروی ادامه دارد،گفت:بلیط فروشی عتبه حسینی برای بازگشت زائران از کربلا به مرزخسروی آغاز شد.

محمدمهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اربعین سال جاری مسئولیت حمل و نقل زائران سیدالشهدا توسط قرارگاه عملیاتی حمل و نقل زائران اربعین حسینی از سوی وزارت کشور به سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه واگذار شد.

وی افزود: در راستای تسهیل در حمل و نقل زائران اربعینی در مرز خسروی، تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری در مسیر پارکینگ‌های شهر قصرشیرین به سمت پایانه مرزی خسروی از ۲۸ محرم تا امروز خدمات‌دهی می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با ظرفیت ۱۳۰ دستگاه اتوبوس کولر دار آمادگی خدمت رسانی در طرف عراقی را دارد و منتظر موافقت دولت عراق برای انتقال اتوبوس‌ها هستیم.

وی با اشاره به کرایه در نظر گرفته شده برای اتوبوس‌ها در قصرشیرین و طرف عراق، گفت: کرایه اتوبوس از پارکینگ‌های قصرشیرین تا مرز خسروی مبلغ ۲۰ هزار تومان و در خاک عراق هم مبلغ هزینه اتوبوس‌های ایران از پارکینگ مرز منذریه تا گاراژی نزدیکی بغداد ۲۰۰ هزار تومان است.

احمدی همچنین از آغاز واحد بلیط فروشی عتبه حسینی برای بازگشت زائران از کربلا به مرز خسروی خبر داد.

کد خبر 5872036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha