۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۸

استاندار مرکزی:

نهضت پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور مشهود است

نهضت پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور مشهود است

اراک- استاندار مرکزی گفت: نهضت پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین، ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین گفت: در طول سال، فعالیت‌های شش ماهه اول در هفته دولت رونمایی و اقدامات شش ماهه دوم به برنامه‌های دهه فجر ختم می‌شود.

وی افزود: اراده دولت بر اتمام پروژه‌های ناتمام است و نهضت پایان دادن به این پروژه‌ها در کشور مشهود است.

استاندار مرکزی ادامه داد: رأی اولین در تاریخ استان مرکزی تعدادی از پروژه‌های عمرانی شبانه‌روزی شد و در برخی پروژه‌ها نه تنها عقب افتادگی‌ها جبران شده بلکه از برنامه زمان‌بندی جلو هستیم.

وی بیان کرد: سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی فقط از طریق دولت در استان مرکزی هزینه شد، در حالی که در مجموع ۶ سال قبل از آن ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد استان شده بود.

مخلص الائمه افزود: استان مرکزی در سیل سال گذشته آسیب دید و اولین استانی بودیم که به همت بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد اولین واحدهای مسکونی را تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: بزرگ‌ترین پروژه عمرانی دولت طرح جهاد آبرسانی برای رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا است که به پیشرفت تقریباً ۵۰ درصدی رسیده و استان مرکزی در این طرح رتبه چهارم را در اختیار دارد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مهم‌ترین پروژه دولت ترمیم اعتماد و امید مردم است که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش‌ها بر این است که به مطالبات پاسخ داده شود، هر چند مسئول ایجاد بسیاری از مشکلات نیستیم اما حل آن را وظیفه خود می‌دانیم.

کد خبر 5875328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha