۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

امام جمعه خاکعلی:

دولت سیزدهم توان علمی و مدیریتی کشور را به رخ بیگانگان کشید

 دولت سیزدهم توان علمی و مدیریتی کشور را به رخ بیگانگان کشید

قزوین- امام جمعه خاکعلی گفت: دولت سیزدهم بدون معطلی با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی، توان علمی و فنی و روحیه و مدیریت جهادی کشور را به همگان نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خاکعلی اظهار کرد: افتتاح بزرگترین و ایرانی‌ترین پروژه گازی و تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی پس از ۱ وقفه ۲۰ ساله دستاوردی مهم برای بخش انرژی ایران است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه بزرگ دولت سیزدهم توانست بخش عمده‌ای از مشکل گاز کشور خصوصاً در فصل سرما را حل کند.

امام جمعه خاکعلی با طرح این پرسش که نگاه‌ها و رویکردها و جهت‌گیری‌های دولت‌ها چقدر مهم است تصریح کرد: یک دولت کشور را برای سال‌ها معطل آمد و رفت شرکت‌های خارجی می‌کند و دولت دیگر یعنی دولت سیزدهم بدون معطلی، با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی، توان علمی و فنی و روحیه و مدیریت جهادی کشور را به همگان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هئیت دولت عنوان کرد: حرکت دولت در حوزه کارهای زیربنایی بدون تکیه بر بیگانگان، توجه به مسئله کاهش تورم، تکیه بر توان و دانش داخلی و حضور در بین مردم از جمله اقدامات مورد تحسین دولت سیزدهم است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بود.

حجت الاسلام فاطمیان مواجهه مستقیم دولت با مشکلات مردم را یک اقدام قابل تقدیر دانسته و ادامه داد: روحیه جهادی در دولت و به کارگیری از جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی به کشور نشاط داده است.

وی در پایان ایجاد ثبات در بازار و تاکید بر موضوع تأمین مسکن را اقدام ارزشمند دیگر دولت سیزدهم دانست و عنوان کرد: رشد تولید، توجه به اشتغال زایی درزمینه‌های مختلف، شفافیت و مبارزه با فساد، رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، حرکت در مسیر خنثی سازی تحریم‌ها در کنار مذاکره و ساده زیستی و کاهش تشریفات دولت و رئیس جمهور را از شاخصه‌های قابل تقدیر دولت سیزدهم دانست.

کد خبر 5876420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha