۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد خبر داد؛

افزایش زمان خدمت‌رسانی قطارشهری مشهد در روزهای پایانی صفر

افزایش زمان خدمت‌رسانی قطارشهری مشهد در روزهای پایانی صفر

مشهد- مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: زمان خدمت‌رسانی ناوگان قطارشهری مشهد مقدس در ایام پایانی صفر با یک ساعت افزایش انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی زمانیان اظهار کرد: سرویس‌دهی ناوگان قطارشهری مشهد از امشب و همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) یک ساعت افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به ازدحام جمعیت و افزایش تقاضا برای سرویس‌دهی این ناوگان در ایام دهه پایانی صفر، سرویس‌دهی خطوط یک و دو مترو امشب و همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان ماه صفر از ساعت ۶ صبح آغاز و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با بیان این‌که در شرایط عادی سرویس‌دهی ناوگان قطار شهری مشهد از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ است، افزود: برای فردا پنجشنبه سرویس‌دهی متروی مشهد از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ است، در حالی‌که در روزهای تعطیل سرویس‌دهی از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه، ۲۴ شهریور ماه نیز سرویس‌دهی این ناوگان از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ و روز شنبه ۲۵ شهریور ماه همزمان با شهادت امام رضا (ع) سرویس‌دهی این ناوگان از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ انجام خواهد شد.

زمانیان افزود: سر فاصله زمانی خطوط یک و دو نیز در روز و شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) دو دقیقه کاهش می‌یابد و فاصله زمانی خط یک از هفت دقیقه به پنج و خط دو از ۱۰ دقیقه به هشت دقیقه خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین از فردا و همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) تا پایان روز شنبه ۲۵ شهریور ماه، سرویس‌دهی این ناوگان رایگان و صلواتی است.

کد خبر 5885431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha