۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۵۵

بازی های آسیایی ۲۰۲۲- هانگژو

کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران راه‌اندازی شد

کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی ایران راه‌اندازی شد

فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای حفظ و ارتقای سلامت اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی، کلینیک اختصاصی ویژه آنها را در دهکده بازی ها راه‌اندازی کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر افزود: پوشش پزشکی اردوهای ملی، ارائه مشاوره آنتی دوپینگ، ارائه مشاوره و تکمیل فرم های ورزشکاران در برنامه« ادل» آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به عنوان یکی از الزامات شرکت در بازی‌ها، ارائه مشاوره های تغذیه و روانشناسی ورزشی، معاینات تخصصی و فوق تخصصی اعضای کاروان اعزامی به هانگژو، پیگیری درمان ورزشکاران و ارائه بسته های آموزشی سلامت و پزشکی ورزشی از جمله اقداماتی بود که فدراسیون پزشکی ورزشی در هفته ها و ماه های گذشته در راه آماده سازی کاروان اعزامی ورزش کشورمان انجام داد.

اردیبهشت افزود: در این راستا تجهیزات پزشکی و اقلام دارویی مورد نیاز کاروان نیز در تهران تهیه و تدارک دیده شد و به محل بازی ها ارسال گردید.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: به منظور ارامش خاطر ورزشکاران کشورمان همچون ادوار گذشته ، کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها برپا شد و به تدریج همکاران ما به سرپرستی ریاست فدراسیون در این کلینیک مستقر شده و به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به اعضای کاروان خواهند پرداخت.

کد خبر 5889109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha