۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان تاکید کرد؛

لزوم بهره گیری از دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف

لزوم بهره گیری از دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف

رشت- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف گفت: دنیا را برای دشمن ناامن کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسن حبیبی امروز چهارشنبه در مراسم جهاد و مقاومت و تجلیل از رزمندگان پیشکسوت گیلان در رشت اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و نترسیدن در مقابل دشمن را در جامعه نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا برای استکبار جهانی امن نیست، افزود: فرهنگ غنی دفاع مقدس، جبهه مقاومت و ایمان و خودباوری ایرانی‌ها همه جای جهان را برای دشمن ناامن کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس کم نظیر است، گفت: گرچه در دوران دفاع مقدس آسیب‌های جانی و مالی فراوانی تحمیل ایران شد اما دستاوردهای فراوان و بی نظیری هم در عرصه‌های مختلف به دست آمد.

حبیبی با اشاره به حمله یکپارچه و همه جانبه کشورهای جهان علیه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، اضافه کرد: دوران دفاع مقدس تنها یک دفاع جانانه از کشور نبود بلکه در جهان به یک فرهنگ ایثار و مقاومت تبدیل شد.

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف، افزود: استفاده از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس و بهره گیری از دستاوردهای این دوران نیاز ضرورت دار جامعه امروز است.

کد خبر 5890442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha