۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

مسئول مسابقات لیگ برتر پس از تعویق دوباره بازی ها:

خط قرمز لیگ، تیم ملی است/فکر کردیم می خواهند از ما تشکر کنند!

خط قرمز لیگ، تیم ملی است/فکر کردیم می خواهند از ما تشکر کنند!

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فکر کردیم پس از برگزاری هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ما تشکر می کنند!

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل مهدی درباره انتقاد از بی برنامگی سازمان لیگ و لغو مکرر بازی‌های فصل جاری گفت: روز گذشته که یک هفته از بازی‌ها را کنار گذاشتیم، برای من جالب بود که انتقادات به حدی زیاد و پشت سر هم بود که در ابتدا فکر کردیم پس از چند روز کار سخت، دست کم یک نفر تشکر می‌کند. امروز که در هفته پنجم هستیم، VAR را با وجود تمام مشکلات و تحریم‌ها برای لیگ قهرمانان به ایران آوردیم. میزبانی از النصر با توجه به حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و سایر ستارگانی که این تیم را از لحاظ بازیکن به تیمی محبوب در دنیا تبدیل کرده است، بدون هیچ حرف و حدیثی و به بهترین شکل ممکن انجام شد.

او درباره مقایسه بین لیگ‌های اروپایی با داخلی تاکید کرد: الان هفته پنجم هستیم. با تمام مشکلاتی که سال گذشته داشتیم، با پنجره اروپایی لیگ خود را شروع کردیم و با ۳-۲ روز اختلاف با لیگ‌های معتبر مثل آلمان و ایتالیا تمام کردیم. نباید موضوع را بحرانی کنیم. فقط یک هفته از لیگ را لغو کردیم. از حق نگذریم ملی‌پوشان، تیم ملی و حتی نمایندگان آسیایی ما که شبه تیم ملی هستند، در ماه گذشته علاوه بر لیگ برتر در مقدماتی المپیک، بازی‌های آسیایی و لیگ قهرمانان شرکت کردند. در این ۵ هفته، ۳ تورنمنت بین‌المللی داشتیم که هنوز هم برخی از آنها تمام نشده است.

وی درمورد اینکه با توجه به احتمال تعطیلی یک ماهه لیگ برتر در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا آیا این مسابقات به موقع تمام خواهد شد، گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی من این است که لیگ با رویکرد و وضعیت استاندارد در زمان مقرر به اتمام برسد. وظیفه ما همین است اما فراموش نکنید همیشه سیاست و خط قرمز سازمان لیگ، تیم‌های ملی بودند. برای برگزاری لیگ باید شرایط این تیم‌ها و نمایندگان آسیایی را در نظر گرفت. هیچ فرقی هم بین پرسپولیس سپاهان، نساجی یا مثلاً در گذشته پدیده برای ما نبوده است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل تعطیلی نخواهیم داشت، عنوان کرد: تا هر جایی که بتوانیم طبق یک رویه مناسب و درست، سعی می‌کنیم بازی‌های معوقه را برگزار کنیم. مثل سال گذشته که قبل از جام جهانی بازی معوقه نداشتیم. قطعاً نیم فصل تا جام ملت‌ها تمام نمی‌شود. می‌خواستیم نیم فصل را قبل از جام ملت‌ها تمام کنیم اما نشد. بلافاصله پس از این رقابت‌ها لیگ را ادامه می‌دهیم. تعطیلی جام ملت‌ها را نیز به عنوان استراحت تیم‌ها برای نیم فصل در نظر می‌گیریم.

مهدی در مورد احتمال باقی ماندن VAR در ورزشگاه آزادی و نقش جهان، اظهار داشت: این سیستم باید برای لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند. با همین مسیری که برای این مسابقات طی کردیم، به زودی تمهیدات خوبی هم برای استفاده در لیگ برتر در نظر خواهیم گرفت. خواهش می‌کنم دوستان منتقد کارهای انجام شده را هم ببینند. نمی‌دانم از همین سیستم برای لیگ هم استفاده خواهد شد یا خیر.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره نامشخص بودن زمان برگزاری دربی پایتخت تصریح کرد: همزمان مسابقات انتخابی المپیک و تیم ملی بزرگسالان را داشتیم. تراکم مسابقات در پنج هفته بالا بود. جلوتر برویم، این برنامه سبک‌تر می‌شود و تلاش می‌کنیم تا قبل از جام ملت‌ها دربی هم برگزار شود.

کد خبر 5891663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha