۲۸ آبان ۱۳۸۶، ۱۳:۲۴

هزار مدرسه توسط بسیج مازندران تجهیر و نوسازی شد

ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه مازندران گفت: از آغاز سال جاری تاکنون هزار مدرسه استان توسط بسیج سازندگی سپاه منطقه مازندران تجهیز و نوسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر گرمه ای صبح دوشنبه در نشست خبری با رسانه های گروهی مازندران در ساری افزود: بسیج مازندران در قالب طرح های هجرت با منابع طبیعی، سازمان آموزش و پرورش اقدام به سازندگی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیح اقیانوس بیکرانی به وسعت ایران اسلامی است که ملت بزرگ ایران با وجود بسیجیان جان بر کف از دشمن هراس ندارد.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه مازندران با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای استعمارگر توان حمله به ایران را ندارد تصریح کرد: بسیجیان با تکیه بر خدامحوری و ایمان راسخ همواره بر اقتدار ایران اسلامی می افزایند.

سردار گرمه ای با بیان اینکه بسیج مازندران در سال گذشته در سطح 31 منطقه کشوری رتبه اول را از نظر اجرای برنامه های فرهنگی بسیج کسب کرده است، یادآور شد: بسیج مازندران در کنار آمادگی دفاعی و نظامی به سازندگی، امداد رسانی و محرومیت زدایی برای خدمت رسانی پرداخته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و افزود:  170 عنوان برنامه هفته بسیح در مازندران برگزار می شود.

گرمه ای یادآور شد: برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع)، مسابقه قرائت قرآن، کوهپیمایی بسیجیان از مهمترین برنامه های هفته بسیج در مازندران است.

فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه مازندران افزود: برگزاری همایش نخبگان بسیحی و تجلیل از اندیشوران، تجلیل از نخبگان بسیجی، تجهیز کتابخانه های کانون های بسیج و اهدا کتاب به بسیجیان، تجلیل از پیشکستوتان بسیجی از برنامه های شاخص استان در هفته بسیح است.

وی با بیان اینکه حماسه مقاومت و پایداری با حضور 115 گردان عاشورا و الزهرا در هفته بسیج برگزار می شو د از افتتاح 9 پروژه عمرانی فرهنگی تربیتی در این هفته خبر داد.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون بسیجی سازمان یافته در مازندران فعالیت دارند تصریح کرد: یک سوم جمعیت مازندران بسیجی هستند.

وی اعلام داشت: امسال در قالب اردوهای هجرت و بسیج سازندگی به 720 هزار بسیجی آموزش های محتلف ارائه شد.

گرمه ای یادآور شد: همایش علمی مربیان عقیدتی سیاسی نواحی، جشنواره ممتازین علمی طلاب و بسیج، گردهمایی سیاسی شوراها و حوزه های مقاومت و شرکت بسیجیان و طلاب از عمده برنامه های استان در هفته بسیج خواهد بود.

کد خبر 589274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha