۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

آمریکایی‌ها به دنبال ساقط کردن اصل نظام بودند

آمریکایی‌ها به دنبال ساقط کردن اصل نظام بودند

اردستان-فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال ساقط کردن اصل نظام بودند و امروز به برکت جنگ و خون شهدا ایستادگی و مقاومت از ایران فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فداء شامگاه شنبه در مراسم یادواره شهدا اردستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگی و عظمت را برای کشور را برگرداند و در دوران پادشاهی رضاخان قیام مردم تبریز و مشهد و همچنین سرکوب مخالفان انجام شد.

وی افزود: صدام از پنج منطقه از جمله غرب، شمال غرب، مرکزی، جنوب و جنوب غرب حمله خود به ایران را آغاز کرد اما امام راحل در آغاز جنگ اولویت کشور را جنگ و دفاع اعلام کرد و امید بخشی به مردم را در برنامه‌های خود داشت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام ابرقدرت‌های جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکایی در جنگ تحمیلی از صدام دفاع می‌کردند اما هدایت امام، ایمان، اراده و جانفشانی رزمندگان تاریخ درخشان و طلایی را در طول ۴۳ سال گذشته انقلاب رقم زد.

سردار فدا تصریح کرد: آمریکایی‌ها به دنبال ساقط کردن اصل نظام بودند و امروز به برکت جنگ و خون شهدا ایستادگی و مقاومت از ایران فراتر رفته و دنیا را فراگرفته است.

وی تاکید کرد: ایران امروزه در مهندسی، نانو، فناوری‌های نوین و قدرت موشکی جز اولین کشورهای منطقه خاورمیانه است و اکنون پهباد آمریکایی حق تجاوز به مرزها و سرزمین ایران را ندارد همچنین جمهوری اسلامی در مذاکرات با عزت و اقتدار از کشور و ملت خود دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: آمریکایی‌ها با استفاده از توطئه‌های مختلف نظیر استفاده از جنگ نظامی، نفوذ از طریق دولت موقت وقت و سپس نیز تحریک کردن صدام قصد مقابله با ایران داشتند

سردار فدا یادآور شد: انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید اما طولی نکشید که این کومله‌ها و دمکرات که امروزه داعیه «زن، زندگی، آزادی» دارند به پادگان مهاباد حمله کرده و در این حمله تمام تجهیزات و امکانات پادگان را به غارت بردند.

کد خبر 5892868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha