اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به شکست مقابل حزب الله لبنان

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به شکست مقابل حزب الله لبنان

یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست در زمینه ایجاد بازدارندگی مقابل حزب الله گفت: حزب‌الله آماده خطرپذیری برای مقابله با ما است و این یک چالش جدی برای تل آویو ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العربی الجدید، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به شکست خود در ایجاد بازدارندگی مقابل حزب الله اعتراف کرد.

بر اساس این گزارش، «نداف لوتان» فرمانده لشکر ۱۶۲ ارتش رژیم صهیونیستی که مسئول تأمین امنیت مرزهای فلسطین با لبنان است، طی مصاحبه با روزنامه عبری معاریو گفت: با نگاهی به تصویر کامل و بررسی رابطه حزب الله و ایران، برای ما روشن می‌شود. که چالش‌هایی وجود دارد که از توانایی ما در بازدارندگی حزب جلوگیری می‌کند.

لوتان افزود: آنچه نشان‌دهنده کاهش نیروی بازدارندگی ارتش اسرائیل در مقابل حزب‌الله است، این است که حزب الله تغییراتی را در فعالیت‌های عملیاتی خود در امتداد مرز بینان و اسرائیل ایجاد کرده است.

این مقام ارشد صهیونیست ادامه داد: حزب‌الله آماده خطرپذیری برای مقابله با ما است و اعضای آن در امتداد مرز قرار دارند و این یک چالش جدی برای اسرائیل ایجاد می‌کند.

لوتان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: حزب الله و اسرائیل نگران شروع جنگ نیستند و در عین حال مشتاق رویارویی در میدان نبرد هم نیستند، اما هر دو طرف همزمان برای این جنگ آماده می‌شوند و ما باید با جدیت آماده شویم و در عین حال هر کاری برای اجتناب از چنین جنگی انجام خواهیم داد.

وی با اذعان به اینکه برخی از فعالیت‌های عملیاتی حزب‌الله در واکنش به اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، گفت: ما باید همزمان به خاطر داشته باشیم که حزب‌الله به فعالیت‌های ما برای دفاع از حاکمیت خود در مرز از جمله تمایل ما برای ایجاد موانع در مرز پاسخ می‌دهد.

به نوشته روزنامه عبری معاریو، با توجه به اینکه بسیاری از افسران ذخیره و نظامیان رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی در اعتراض به طرح موسوم به اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو طوماری مبنی بر امتناع از حضور در خدمت را امضا کرده اند، پیامدهای این طرح بر عملکرد جنگ احتمالی علیه حزب الله تأثیر منفی می‌گذارد.

کد خبر 5893313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha