۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴

استاندار سیستان و بلوچستان:

هیچ محدودیتی برای واردات دام نداریم

 هیچ محدودیتی برای واردات دام نداریم

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه واردات دام به استان محدودیتی وجود نداردگفت: دامداری‌های استان باید توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز سه شنبه در نشستی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، افزود: دوران دفاع مقدس یکی از طلایی‌ترین دوران انقلاب است چرا که با اخلاص تمام با استفاده از کمترین امکانات بیشترین بازدهی را داشتیم.

وی تاکید کرد: باید مردم را به کار و کوشش تشویق کرد زیرا حضور مردم در پروژه‌های اقتصادی می‌تواند به موفقیت هرچه بیشتر طرح‌ها کمک کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز می‌توانیم همانند دوران دفاع مقدس کار کنیم و با همان اخلاص در جهت توسعه و آبادانی این مرز و بوم بکوشیم.

وی بیان کرد: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مؤلفه برای یک کشور است بنابراین ما باید در حوزه کشاورزی به خودکفایی رسیده باشیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

کرمی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مصوباتی که در استان داریم و تصمیماتی که گرفته می‌شود مانند ابلاغ رئیس جمهور ارزش اجرایی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: علاوه براینکه در حوزه واردات دام به استان هیچ محدودیتی وجود ندارد عقیده داریم دامداری‌های استان باید توسعه یابد.

کد خبر 5895644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha