۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲

شهردار قوچان:

ادارات قوچان بیش از ۲۶ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند

ادارات قوچان بیش از ۲۶ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند

قوچان- شهردار قوچان گفت: مجموع بدهی ادارات این شهرستان به شهرداری ۲۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بوده که اکثراً در حوزه عوارض و پروانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فاضلی حق پناه بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: میزان بدهی افراد حقیقی به شهرداری بر اساس برآوردهای انجام‌شده ۲۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان است که رقم مربوط به ۳۸۲ پرونده است.

شهردار قوچان بیان کرد: این بدهی‌ها از دهه ۹۰ بوده که برای بدهی‌های بالای ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۵ نفر ابلاغ صورت گرفته است و شورای شهر قوچان پیگیر شفافیت مالی و به‌روزرسانی این بدهی‌ها است و بیشتر آن‌ها مربوط به عوارض و پروانه است.

وی تأکید کرد: مجموع بدهی ادارات این شهرستان به شهرداری ۲۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان که بیشترین میزان برای یک فقره پرونده به مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و کمترین آن نیز به مبلغ ۷ میلیون تومان است.

فاضلی حق پناه با یادآوری اینکه اخطارهای متعدد به افراد حقیقی و حقوقی برای پرداخت این ارقام داده‌شده است، بیان کرد: در کمیسیون ماده ۷۷ تاکنون برای ۱۴ پرونده رأی قطعی با مبلغ ۵ میلیارد تومان صادرشده و پرونده‌ها به‌روزرسانی و کمیسیون ماده ۷۷ در حال حاضر فعال است.

کد خبر 5897156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha