۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲

پویش «مسجد، کانون وحدت» در مساجد کشور برگزار می‌شود

 پویش «مسجد، کانون وحدت» در مساجد کشور برگزار می‌شود

سنندج- معاون سازماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: پویش «مسجد، کانون وحدت» همزمان با هفته وحدت و میلاد سراسر نور رسول مکرم اسلام در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین خورشیدی شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار کردستان اظهار کرد: پویش «مسجد، کانون وحدت» در قالب مهمانی اهل مسجد و نمازگزاران، همراه با اجرای محفل انس با قرآن کریم در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی به بخش ویژه این پویش اشاره کرد و افزود: حضور نمازگزاران اهل تسنن و تشیع در مساجد همدیگر و معرفی اقدامات وحدت آفرین استان‌ها و تجلیل از فعالان حوزه وحدت در بخش ویژه پویش «مسجد، کانون وحدت» پیش‌بینی شده است.

معاون سازماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه این پویش از ششم لغایت سیزدهم مهرماه سال جاری اجرا می‌شود، گفت: ثبت نام و شرکت در طرح از طریق زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد برای کانون‌های مساجد کشور فراهم است.‌

کردستان مظهر وحدت و برادری است

استاندار کردستان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت گفت: کردستان مظهر وحدت و برادری است و دلیل اینکه دشمنان روی استان متمرکز هستند این است که وحدت را در منطقه بر نمی‌تابند.

اسماعیل زارعی‌کوشا ادامه داد: نعمت انقلاب و وحدت بین همه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور از برکات انقلاب اسلامی و تفکرات والای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

کد خبر 5897297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha