۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰

امام جمعه اهل سنت ارومیه؛

دشمنان به دنبال خشن نشان دادن دین مبین اسلام هستند

دشمنان به دنبال خشن نشان دادن دین مبین اسلام هستند

ارومیه- امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: دشمنان در جهت خشن نشان دادن دین مبین اسلام هستند اما این درحالی است که پیامبر گرامی اسلام پیامبر مهر و رحمت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا مامدکلشی نژاد عصر پنجشنبه در آئین بزرگداشت آغاز هفته وحدت در ارومیه، اظهار کرد: دشمنان در جهت خشن نشان دادن دین مبین اسلام هستند اما این درحالی است که پیامبر گرامی اسلام پیامبر مهر و رحمت است.

وی هفته وحدت را بهترین فرصت برای پیوند عمیق جامعه اسلامی دانست و افزود: دشمنان در صدد ایجاد اختلافات دینی و مذهبی هستند چرا که می‌دانند تمدن بزرگ اسلامی با وحدت مسلمانان شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آئین با اشاره به اینکه همه عالم هستی به برکت وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام پا به عرصه وجود گذاشته است گفت: عظمت روحی پیامبر بزرگوار اسلام باعث شد تا قرآن کریم در یک شب به صورت دفعتا به قلب مبارک ایشان وارد شود.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: دین مبین اسلام دین رحمت، وحدت و برادری است و امام خمینی (ره) هفته وحدت را به این منظور نام گذاری کردند تا این ایام یک نمادی برای افرایش وحدت و صمیمیت در میان مسلمانان باشد.

آئین بزرگداشت آغاز هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) با حضور مسئولان و برادران اهل تسنن در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد.

دف زنی و برگزاری مراسم جشن و سرور از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

کد خبر 5898030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha