۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹

امام جمعه مشگین شهر:

هیچ تروریستی نباید در مرزهای ایران مستقر شود

هیچ تروریستی نباید در مرزهای ایران مستقر شود

مشگین شهر- امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: هیچ تروریستی حق استقرار در مرزهای ایران را ندارد در غیر این صورت با پاسخ قاطع ایران روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین شهر اظهار کرد: موضع ایران به رفتار جمهوری آذربایجان در قبال ارمنستان شفاف است و نشان می‌دهد انگلیس و رژیم صهیونیستی و ترکیه به دنبال تنش در منطقه هستند و این تنش هنوز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برخی سوال می‌کنند جمهوری اسلامی ایران چرا موضع رسمی خود را در این خصوص با صراحت اعلام نمی‌کند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع شفاف خود را در سالروز رحلت پیامبر اعظم و سالروز شهادت امام صادق علیه السلام اعلام کردند که قره باغ متعلق به آذربایجان هست و باید آزاد شود و امنیت ارضی کشورها نباید مخدوش شود.

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه قره باغ نباید حیاط خلوت رژیم منحوس اسرائیل شده و تکفیری‌ها در آن نفوذ کنند، گفت: ارتباط سالم با کشورهای اروپایی و مرزهای بین‌المللی باید حفظ شود و هیچ تروریستی نباید در مرزهای ایران حاضر شود در غیر این صورت ایران اسلامی این تحرکات را بی پاسخ نمی‌گذارد.

باوقار افزود: ایران اسلامی به خاطر حسن همجواری برای تثبیت آرامش در منطقه تلاش می‌کند و اگر کسی بخواهد این آرامش را در منطقه به هم بزند با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای از سوی ایران روبرو خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی گفت: آتش نشان ها مردان فداکاری هستند که با به خطر انداختن جان خویش مردم را از آتش گرفتن و غرق شدن نجات می‌دهند به همین واسطه بهشت بر آنها واجب می‌شود.

کد خبر 5898421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha