۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مدارس فاقد نمازخانه در اردبیل از مساجد اماکن همجوار استفاده کنند

مدارس فاقد نمازخانه در اردبیل از مساجد اماکن همجوار استفاده کنند

اردبیل-مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای اقامه نماز جماعت در مدارس فاقد نمازخانه استفاده از ظرفیت مساجد همجوار ضروری است و این امر زمینه ساز پیوند مسجد و مدرسه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر تولید محتواهای فاخر و اثر گذار در حوزه ترویج اقامه نماز برای دانش آموزان اظهار کرد: در حوزه ترویج اقامه نماز تولید محتواهای فاخر و اثر گذار برای دانش آموزان ضروری است و در این بخش اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل رسالت سنگینی به عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات کارشناسی با حضور صاحبنظران حوزه نماز برای یافتن راهکارهای تقویت نماز جماعت در همه سطوح بویژه در مدارس در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: برای اقامه نماز جماعت در مدارس فاقد نمازخانه استفاده از ظرفیت مساجد همجوار لازم و ضروری بوده و این امر موجب پیوند مسجد و مدرسه خواهد شد.

صفری با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر شبهات بسیار زیادی را در بین دانش آموزان ایجاد کرده است، گفت: استفاده از روحانیون طرح امین با هدف اقامه نماز جماعت در مدارس و پاسخگویی دقیق و مناسب به شبهات خیلی مفید و مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری سالانه اجلاسیه سراسری نماز در سطح کشور تصریح کرد: کلیه نواحی و مناطق استان قبل از اجلاسیه کشوری، برنامه ریزی لازم جهت برگزاری اجلاسیه نماز در مناطق خودشان را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 5900977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha