۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۲

امام جمعه موقت تهران:

آثار اقدامات حوزه عفاف وحجاب باید در جامعه مشهود باشد

آثار اقدامات حوزه عفاف وحجاب باید در جامعه مشهود باشد

تهران- امام جمعه موقت تهران گفت: آثار اقدامات حوزه عفاف و حجاب باید در جامعه مشهود باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در یکصد و سی ودومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به اهمیت جایگاه این شورا، راهپیمایی جاماندگان اربعین را حاصل مصوبات این شورا در سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت: این مراسم امسال در سطحی گسترده‌تر و با مشارکت بیش از ۳۰ درصدی مردم نسبت به سال‌های قبل برگزار شد و فضای واقعی فرهنگی تهران را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه این اجتماع بزرگ‌مردمی به‌دور از هرگونه حاشیه و اتفاق خاصی برگزار شد، از زحمات استاندار تهران و تدابیری که در راستای تأمین امنیت مردم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اتخاذ شد، تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم تا در سال‌های آینده با استفاده از ظرفیت این‌اجتماع عظیم‌مردمی، شاهد ارتقا سطح معرفت، بصیرت و افزایش سطح فرهنگ عمومی در تهران باشیم.

ابوترابی‌فرد در مورد مباحث مربوط به حوزه عفاف وحجاب گفت: اقدامات ما در این حوزه باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم شاهد آثار آن در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 5901565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha