۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

شهردار بردسکن:

همایش «روز بردسکن» برگزار می‌شود

همایش «روز بردسکن» برگزار می‌شود

بردسکن- شهردار بردسکن گفت: همایش روز بردسکن از پنج شنبه این هفته به مدت سه روز در شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مدیح صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل شهرداری این شهرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش روز بردسکن معرفی این شهرستان در سطح کشور و خاورمیانه و نیز در جهان است.

شهردار بردسکن با بیان اینکه همایش روز بردسکن از پنج شنبه این هفته به مدت سه روز در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و نیز اجرای برنامه‌های مختلف محلی با دعوت از نخبگان و پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار شهر بردسکن که در شهرهای دیگر هستند از جمله برنامه‌های این ایام است.

وی با معرفی فاطمه رضوانی به عنوان دبیر این همایش افزود: مراسم روز بردسکن از صبح پنج شنبه ساعت ۷ صبح با غبار روبی گلزار شهدا آغاز شده و در ادامه با افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری بردسکن همراه خواهد بود. همچنین برپایی نمایشگاه، برگزاری جشن جوش بره و نورافشانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

مدیح از افتتاح میدان شهید ذاکری و بلوار شهید هنرور با صرف هزینه بیش از ۷ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در راستای ثبت ملی روز بردسکن مقدمات اولیه آن انجام شده است و لذا میراث فرهنگی باید پیگیری کند هر چه زودتر این روز ثبت شود.

شهردار بردسکن از پیگیری پروژه ورودی شهر بردسکن خبر داد و افزود: پروژه در دست احداث ورودی بردسکن حداکثر تا پایان سال به اتمام و بهره برداری می‌رسد.

وی با تقدیر از پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در بحث پیگیری و تخصیص اعتبارات برای شهرداری از طریق وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در هفته دولت شهرداری بردسکن ۲۳ میلیارد تومان پروژه را افتتاح کرد که به سهم خود توانست خدمات مناسبی را برای شهروندان فراهم کند.

کد خبر 5902432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha