۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان:

۸۵ دستگاه آمبولانس در اصفهان نیازمند بازسازی است

۸۵ دستگاه آمبولانس در اصفهان نیازمند بازسازی است

اصفهان - رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۸۵ دستگاه آمبولانس در استان اصفهان نیازمند بازسازی است و در این زمینه همکاری خیران را می‌طلبیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد حیدری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون، ۹ دستگاه آمبولانس بازسازی شده به پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان تحویل داده شده است، اظهار داشت: این امر با همکاری خیران و اعتبارات دولتی محقق شده است.

وی ادامه داد: ۳ دستگاه آمبولانس با منابع مالی دولتی و ۶ دستگاه با حمایت خیران نیک اندیش و مجتمع فولادمبارکه اصفهان بازسازی شده است و به چرخه عملیات امدادرسانی به بیماران و مصدومان بازگشته است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به آمبولانس‌های دردست بازسازی شده گفت: هم اکنون ۷ دستگاه آمبولانس فرسوده در مرکز بازسازی آمبولانس‌ها در حال بازسازی می‌باشد.

وی با اشاره به غیرفعال شدن برخی از پایگاه‌های اورژانس به دلیل مشکلات ناوگان آمبولانس خاطر نشان کرد: هر آمبولانس، ماهیانه به بیش از ۳۰۰ مأموریت امدادرسانی اعزام می‌شود و بازسازی و بازگشت به چرخه امدادرسانی هر یک آمبولانس، ضمن فعال سازی پایگاه‌های امدادی غیرفعال، تأثیر به سزایی در بهبود کیفیت ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به بیماران و مصدومان اورژانسی و افزایش رضایتمندی پرسنل اورژانس و امدادخواهان دارد.

حیدری با بیان اینکه اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با ۱۶۱ پایگاه امدادی، از ابتدای سال به بیش از ۱۶۰ هزار مأموریت اورژانسی، امدادرسانی کرده است، ادامه داد: امید است با افزایش حمایت‌های خیرین محترم و صنایع بزرگ استان به زودی شاهد بازسازی ۸۵ دستگاه آمبولانسِ نیازمندِ بازسازی و بازگشت آنها به چرخه عملیات امدادرسانی اورژانس باشیم.

کد خبر 5903326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha